Utmaning dag 61: School Class Picture

Dagens utmaning kommer tyvärr inte alls att fungera. Mina egna gamla skolklassfotografier har kommit bort i de otaliga flyttar jag har gjort genom åren. Ni vet när man ska packa, och blir galen på allt skräp man släpar med sig från bostad till bostad, och många gånger packar man inte ens upp sakerna. Just i den där halvt desperata stunden är man beredd att kasta det mesta, och vid något sånt tillfälle har gamla skolfoton hamnat på sophögen. Nu är det ju så att jag tar nya klassfoton varje år, men de får jag absolut inte publicera. Det är strikt förbjudet att publicera bilder på elever utan föräldrars tillåtelse.
Så när det gäller uppdrag 61 säger jag pass.
 
Fast det här är det närmaste jag kommer. Det är en bild från en cykelsemester som Kesokompis och jag hade på Gotland.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Visst var det då som kesohatet väcktes till liv?

Svar: Det stämmer! Både Kesokompis och jag har traumatiska Kesominnen från vår Gotlandsresa.
Fia

2013-04-26 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback