Mår illa....

...har ont i magen och knaprar lite russin och dricker te. Varför?

Jo, jag har tydligen åkt på matförgiftning. Igår var jag ute och fikade med en gammal kompis, och vi kostade på oss varsin dyr macka. Tydligen fanns det några elaka bakterier på min, för jag har haft en tuff natt med magont och många turer till mitt helkakalde krypin. Jag känner mig ur slag och hoppas att gifterna snart har lämnat min lekamen så jag kan återgå till att jaga barn som släpar efter med uppgifter.

Funderar på att höra av mig till serveringen och berätta att jag troligen har blivit sjuk av deras wraps med haloumi och bulgur. Skumt att bli sjuk av något som låter så nyttigt.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Stackare...krya på dig!

Postat av: Ester

Läskigt! Undrar hur din mage såg ut under lupp...

Hoppas att det gick över snabbt.

2010-05-24 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback