Stor dag på lördag

Nu på lördag har vi högtidligt firande, för då gifter sig en av mina tre döttrar. Det kommer att bli det viktigaste bröllopet i år, Victoria och Daniel får ursäkta!
Just nu försöker jag bestämma vilka kläder jag ska ha på mig på bröllopet. Jag ska åka iväg och se om jag hittar någon snygg klänning, eller om jag ska sy en själv. Det lutar åt att sy själv, men då måste jag hitta ett bra tyg och ett tilltalande mönster. Nu får man ju inte bara slänga ihop en enkel trasa i stretchtyg, utan  det måste vara lite finare.
Steg ett blir rean i Sickla köpcentrum, steg två blir den fantastiska tygbutiken i Sickla.


Kommentarer
Postat av: R:s mamma R

Håller med dig våra barns bröllop slår kungabröllop.Jag har äntligen hittat en klännig,men nu måste jag jaga nya skor istället.Ses på lördag.Kram från stuvsta

2010-06-28 @ 16:42:09
Postat av: ejmis

Åh så härligt med bröllop!!

=)

Postat av: Anna-Lena

Åh, vad roligt.

2010-06-28 @ 21:56:22
Postat av: Ester

Men gud, ska de gifta sig!? Himmel vad roligt! Bara glada nyheter om dina tjejer!

2010-06-30 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback