Pinsamt!!!!

Min syster och jag skulle åka till Småland och hälsa på vår pappa i Kristdala. Resan tog några timmar så vi blev smått uttråkade.
Av någon outgrundlig anledning plockade vi fram barnens stora orange simdynor och satte på huvudet som stora "hörlurar", och så satt vi och sjöng högt i bilen med nervevade rutor. Sen kom vi till Söderköping, och där fick vi bekänna färg, för där var det broöppning vid kanalen, så det samlades massor av bilar i en lång kö. Vi försökte dock hålla masken och satt med våra gigantiska orange hörlurar på oss sjöng  med höga och falska stämmor. Låten vi sjöng var: "Dom har glömt". Agneta Fältskog sjöng den betydligt bättre.... 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken syn!
Där skulle jag velat vara och sett er!

Postat av: lillsyrran

Dessutom hade vi lite koreografi till. Jag minns delar av den ännu.

2007-10-07 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback