2. … strax till vänster om mig

 När jag har hoppat i säng på kvällarna kan jag kasta en blick till vänster om mig, och där har jag en liten byrå där jag har en trave böcker väntar på att bli lästa. Den bok jag läser just nu heter "När Gud var en kanin" av  Sarah Winman. Jag har några kapitel kvar, så jag kan inte komma med en färdig recension riktigt än, men jag återkommer så fort den är färdigläst. Den är ganska märklig, lite rörig, men ändå vill jag veta hur det ska gå för alla inblandade. 
På den lilla byrån lägger jag även ifrån mig mina brillor. Och eftersom jag är närsynt tar jag av mig brillorna inann jag börja läsa, för vi som är närsynta brukar ofta tycka att det är skönast att läsa utan brillor. Vi sr ju bra på nära håll, men känner inte igen människor och skyltar som finns på lite avstånd.
 

Kommentarer
Postat av: Mösstanten

Det blir intressant när recensionen kommer.

Svar: Det är bara ett par-tre kapitel kvar nu.
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback