Trosbekännelse

De flesta av mina trosor är ganska fantasilösa, men bekväma. En dag lyxade jag till mig och köpte ett par lyxiga i en sportaffär, i klatschiga färger. De var onödigt dyra, men det kändes kul att ha ett par lite snyggare för en gångs skull. Men snygga och dyra är inte alltid bra har jag lärt mig den hårda vägen.
Trots att de var dyra sitter de inte uppe som de ska! Häromdagen när jag åkte hem från jobbet kände jag hur trosorna kasade ner och gled neråt - trots att jag hade jeans på mig! Jag gick och försökte se oberörd ut samtidigt som jag kände hur trosorna gled längre och längre neråt inannför jeansen. När jag kom hem hade jag bar rumpa under jeansen men en vackert knallrosa tygkorv nere vid höfterna.
Så jag kommer qtt fortsätta med de tråkiga men pålitliga varianterna.
 
Snygg färg, men hopplösa på att kasa ner innanför brallorna.

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag gillar billiga och många. Tycker att både Kapp Ahl och Lindex kan ha roliga och färgglada emellanåt, för liten kostnad ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback