Chefs do that!

Idag hade den sköna sommarvärmen försvunnit, så det kändes bra att bara ta en kort sväng utomhus, och sedan sitta inne i värmen och titta på en bra film. Och då blev det "Long kiss goodnight" med Geena Davis. Jag har inte sett den på många år, så jag har glömt mycket av handlingen, men det har alltid varit en av mina favoritfilmer.
Den höll fortfarande! Massor av humor, spänning och action. Det finns inte en död minut i hela filmen, det händer alltid något. Den är väldigt våldsam, utan att frossa i evighetslånga explosionssekvenser, bränder eller utdragna skottlossningar, som gör många nya filmer så ointressanta.

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Jag gillar också den filmen. Kul med en actionfilm där hjälten är en kvinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback