Nu kommer finvädret snart...

...för jag ska strax gå iväg och köpa nya gummistövlar! Jag kastade mina gummistövlar när jag flyttade för ett halvår sedan, och jag har glömt att köpa nya.
Nu känner jag ett stort behov av stövlar som inte är alltför fula, och som man även kan använda på långvandringar, friluftsdagar, båtresor, fjällturer, stadspromenader i regn, trädgårdsarbete - det vill säga de måste vara bekväma helt utan skavsårstendenser och samtidigt måste de vara både lätta och se bra ut. Om det inte finns stövlar som uppfyller allt det kan jag ta bort att de måste se bra ut. Jag kan stå ut med att de är lite fula om de är riktigt bekväma.
 
Vilken inställning till gummistövlar har ni?

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Helt klart är bekvämligheten viktigast.

Svar: Där tänker vi verkligen lika!
Fia

2015-06-20 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback