Ugnsfunderingar

Jag skulle laga mat och tittade in i min ugn. Upptäckte att den var kladdig och full av smulor. Jag blir lite förskräckt över mig själv! Vad har hänt med mig? Jag - de renskrubbade ugnarnas drottning har börjat slarva med ugnen!
Har jag börjat lägga mig till med ungkarlsfasoner? Kommer jag rätt som det är att droppa mina använda strumpor överallt på golvet? Sluta bädda sängen? Sluta raka mig? Äta mat direkt ur konservburkar? Köpa brynja och sitta och smårapa med en öl i soffan och titta på sportspegeln?
Jag får nog plocka fram lite trasor och gul såpa för att inte börja förfalla!
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Ohh, du kommer att bli mig!

Svar: Haha! Spännande!
Fia

Postat av: ejmis

Lite ungkarlsstil är väl aldrig fel? ;)

Svar: Kanske inte? :)
Fia

2015-07-29 @ 11:06:27
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback