I'm in heaven!

Jag hade inte riktigt alla möbler på plats när jag flyttade in här för drygt sex veckor sedan. Jag saknade till exempel en säng. Det löste sig finfint då jag kunde få låna en uppblåsbar gästsäng. Jag blev verkligen förvånad över att en uppblåsbar säng kunde vara så himla bekväm. Jag har sovit gott på den hela tiden och har nästan inte saknat en riktig säng. Men idag levererade de äntligen sängen jag beställde i december, och när jag sträckte ut mig i min fulla längd och testade hur den kändes insåg jag att jag hade hamnat i himmelriket. Så otroligt behagligt det var! Och nu kommer det ändå att ta 72 timmar innan madrassen har svällt upp till sin fulla volym. Då kommer det att bli dubbelt himmelskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback