Fynd på rean!

Jag har tittat lystet på de här ursnygga kängorna en längre tid. De är välgjorda och snygga, med fint läder i hela skon. Skinnet är så underbart mjukt att det känns som ett par handskar. Priset har dessvärre legat på ett par tusen, så jag har inte slagit till, eftersom jag egentligen har skor så att det räcker. Men idag på rean satt det en röd prislapp där det stod 1300:-, och då gick jag runt och vände och vred på färgglada koftor och klänningar en stund innan jag bestämde mig för att slå till. Och när jag skulle betala kostade de bara 800:- för att det var någon slags superrea! Jag stod där i kassan och höll ett tacksamhetstal till kassörskan, ett tal som utan vidare skulle kunna användas utan förändringar om jag skulle ha blivit Miss Universum eller ha vunnit en Oscar eller så. Jag nämnde dock inget om fred på jorden!

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilket kap!

Postat av: Anna-Lena

Snygga.

2015-01-18 @ 08:59:02
URL: http://mammselen.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Hipp hipp HURRA!

2015-01-18 @ 21:12:28
URL: http://mammselen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback