En viktig detalj bara...

Jag har levt hela mitt liv utan att förankra hyllor i väggarna, men nu har jag fått höra skräckberättelser om vad som kan hända, så när små barn vistas i närheten av hyllor kan jag för min inre syn se hur hyllorna liksom vänder sig mot barnen, illasinnat riktar in sig mot de små oskyldiga stackarna och vältrar sig över dem med hela sin tyngd. Det är en så skrämmande tanke. Och de små uppmaningarna i monteringsinstruktionerna gör det inte precis lättare att släppa de skrämmande tankarna!

Kommentarer
Postat av: Freja

Det skulle kunna bli en skräckfilm! Hyllorna anfaller!

Postat av: Anna-Lena

Samma här. Aldrig har jag skruvat fast hyllorna i väggen. Inte ens när mina fem var små och jag hade en massa dagbarn.
Under nyårshelgen försökte mitt 2½-årigabarnbarn klättra i bokhyllan. Jag fick nästan skrämselhicka men fick bort henne innan det hände något. Gissa om jag kommer att ha uppsikt hädanefter.

2015-01-14 @ 19:09:39
URL: http://mammselen.blogg.se
Postat av: lillsyrran

Vi har bra borr :)

2015-01-14 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback