Apropå ägg från lyckliga höns...

Jag har knappt ätit griskött på över 25 år. Jag har inte ätit julskinka, inte skinka som pålägg, undvikit fläskkött när det har varit grillfest och har valt bort fläskalternativet på kinakrogar. Jag har vid några tillfällen ätit stekt bacon och stekt ägg, men det är ingen favorit. Ibland får jag frågan om jag är muslim, men det är jag inte. Jag tillbeder inga gudar, hoppas bara att människor ska använda sitt sunda förnuft och ta genomtänkta och kloka beslut i livet. Orsaken är i stället mycket enkel, nämligen:

Kommentarer
Postat av: A-L

Klok du!
Usch, vilken bild. Usch vilket liv.

2015-01-17 @ 13:45:34
Postat av: Anna

Är lite på samma spår som du..även om jag kanske har ett litet mer frekvent intag. Men du... man blir ledsen i hjärtat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback