Burkar

Jag har en dragning till mappar, fina pennor, fina plåtburkar och blommor av alla de slag. Jag fick den fina olivoljeburken från skolans matsal, innan de skickade ut den till soprummet, och den andra burken fick jag behålla när vår gamla motorcykelklubb hade sin nedläggningsfest, och bjöd (traditionellt) på korv på kvällskvisten. Nu finns burkarna hemma i mitt fönster. För att få lite matigt tema står en citrusväxt i olivoljeburken, och en kardemummaplanta i korvburken. Kanske inte tilltalar alla, men jag tycker det är fint!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Fint!

2015-02-09 @ 18:31:50
Postat av: Anna-Lena

Olivoljeburken är riktigt fin, korvburken nja. Men bullens pilsnerkorv är gott!

2015-02-09 @ 20:47:38
Postat av: Freja

Så fint, jag gillar jag med!

Postat av: Hanna

Allt form av återbruk gör mig glad. Särskilt i fina burkar!

Svar: Leve återbruket!
Fia

2015-02-20 @ 18:10:58
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback