Månskenspromenad i december

Gårdagskvällen kom med en vacker fullmåne och nästan molnfri himmel. Jag sprang runt i kvareteret med min kamera i högsta hugg, och så ändrade jag inställningarna gång på gång, för att få den rätta känslan i kvällsbilderna. Jag blev inte hundraprocentigt nöjd, men jag hoppas att det dyker upp nya tillfällen.
Månen var närmast magisk, och alla tända ljusslingor överallt återspeglades i vattnet. Men det var så svårt att göra det rättvisa på en bild!
 
Husen på andra sidan vattnet badade i ljus.
Promenadstråket längs kanalerna i Sjöstan är så sanslöst vackert i kvällsljus, och extra vackert blev det i fullmånens sken.
 

Kommentarer
Postat av: Lois

Den där sista bilden blev kanon!

2015-12-26 @ 21:16:18
Postat av: ejmis

Fina bilder. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback