Virtuella fynd!

Jag insåg alldeles nyss att jag följer en arbetskamrat på Twitter. Han var galet rolig! Nu gäller det för mig att hålla masken så att jag inte avslöjar att jag känner till hans hemliga identitet.
Jag förstod vem det var när jag läste ett citat av något jag själv hade sagt på jobbet. Det var som tur var ett uppskattande och positivt uttalande från min sida, så jag omnämndes inte som en surkart. Nu blir det extra spännande att följa honom och se hur han tolkar vår arbetsplats.
Men jag måste komma ihåg att inte citera det han har skrivit, men aldrig pratat om IRL.
 
Undrar om han vet att jag är jag?

Kommentarer
Postat av: ejmis

Spännande!! =)

Svar: Fast han har väldigt många följare, så det är inte säkert att han uppmärksammar mina sällsynta inlägg.
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback