Inlägg 6: #Blogg100 Julia Roberts

 Jag har två skådisar som jag beundrar mer än alla andra, och det är Sandra Bullock och Julia Roberts. Vi satt på jobbet och pratade om film, och vi var överens om att "Sova med fienden" (med Julia Roberts) är en film som man inte glömmer i första taget. Jag har inte sett den på länge, men minns ändå nästan varenda scen. OK, jag minns väl inte de traditionella "gåppåstrandenochskrattaochhapicknickimånskenochgåruntochprovahattar"-scenerna, för de brände sig inte fast på näthinnan, men det finns så många andra scener som var starka och suggestiva och jag kan nästan få magkramp bara jag tänker på dem. Ett mästerligt hantverk i konsten att producera psykologisk thriller.
Jag måste se filmen igen snart!
 
 
 
Den där scenen där hon i sin nya, trygga miljö plötsligt upptäcker hur burkarna i skåpet står pedantiskt uppradade igen gör att jag får svårt att andas. Det är så gastkramande!
 
Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar 

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja huvva, DEN scenen är äckligt otäck!!!!

Svar: Den är ruggig!
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback