Inlägg 11: #Blogg100

Vi hade friluftsdag idag, och i egenskap av no-lärare/pyroman ansvarade jag för lägerelden och tändningen av grillen. Ni vet hur man luktar skogshuggare lång väg när man har stått i rökoset en stund.
Därefter åkte jag en sväng och gullade med några trollungar innan jag åkte hemåt. På väg hem stannade jag och tankade bilen, och jag måste säga att jag kände mig måttligt fräsch när jag klev in och betalade skogshuggarosande och med lite snor på ena axeln och en bebisspya på den andra. Men vad spelar det för roll när man har haft en bra dag?
 
 
 Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

Kommentarer
Postat av: Ylva

:))))))

Svar: :)
Fia

2014-03-11 @ 21:33:16
Postat av: Lillsyrran

Du charmar alla ändå, oavsett röksnorspyskick!

Svar: Tack! Det känns bra! *torkar bort lite kladd från tröjan*
Fia

2014-03-13 @ 14:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback