Blir glad av detta!

Det här är verkligen ett ljuvligt klipp! Jag misstänker att de som filmade det här gjorde det för att förlöjliga kvinnan, men jag tycker att hon är underbar! Hon har den rätta känslan och glädjen och det riktigt spritter i henne.
 
 
UPPDATERING!!! Blir ännu gladare nu!
 
Postat av: Lois
Nej, hon filmades för att hon varje dag gjorde damen som ägde puben mitt emot glad med sin dans. Sedan blev de vänner efter att hon frågat om hon fick dela filmen och de är vänner än. Så enbart en solskenshistoria!
 

Kommentarer
Postat av: Lois

Nej, hon filmades för att hon varje dag gjorde damen som ägde puben mitt emot glad med sin dans. Sedan blev de vänner efter att hon frågat om hon fick dela filmen och de är vänner än. Så enbart en solskenshistoria!

Svar: <3
Fia

2014-03-21 @ 21:06:07
Postat av: Erik Semlan

Härligt att se. Visst har hon känsla!
Kul med fortsättningen på historien. :-)

Svar: Jag tyckte också att fortsättningen var väldigt glädjande.
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback