8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

Då är frågan hur allvarligt pistolhotet är. Är det riktigt hotfullt tar man väl första bästa författare och hånglar så man har det överstökat. Men om man får möjlighet att styra valet lite öppnar sig fler möjligheter.
Då undrar jag om det ska vara en författare som är någorlunda attraktiv (men behövs då pistolhotet?) eller ska man tilltalas av hur författaren skriver?
 
Nu tar jag en stor risk, men jag kommer först att nämna en författare jag gillar som författare, och då får det bli hångelobjektet, därefter ska jag googla för att se hur författaren ser ut.
OK....jag skulle välja Arto Paasilinna.... och (gulp) så här ser han ut ....
 
Hmmm....
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

hahhahaa...

Svar: Så det kan bli!
Fia

2014-02-02 @ 11:07:30
Postat av: irene

mhmhmfhmhmhmhfmhm (kvävt fnissande)

Svar: Jag spelade ett högt spel....
Fia

2014-02-05 @ 07:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback