14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…

Nu återkommer pistolhotet igen. Det är hårda tider numera.
 
Och om jag nu blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie så måste jag bestämma mig om det ska bli ett spännande eller romantiskt eller roligt liv. 
 
Det känns ju frestande att få byta med Elaine i Seinfeld, för hon verkar alltid vara på gott humör. Det skulle även vara intressant att få byta med datanörden i vilken kriminalserie som helst, tex CSI. Problemet är att de ofta råkar  ha så skumma intressen privat (i serien) och riktigt så helyllenördig är jag inte. Det är lite frestande att byta med Irene Huss, förutom att hon verkar ha det så trassligt privat med tjafs i förhållandet och hotbilder mot familjemedlemmar.
Nej, jag tittar på alldeles för få tv-serier för att komma på något bra, men nu när jag har pistolen riktad mot mig får det väl bli Irene Huss i alla fall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag identifierar mig helt och fullt med Saga Norén i Bron. Aspergeroid polis som snusar. Jag har till och med fått cravings efter snus pga av henne.

Svar: Jag har missat Bron, men förstår att det är väldigt sevärt.
Fia

Postat av: irene

om inte annat har hon ett vackert namn

2014-02-07 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback