12. Hepp! Dagens tv-tips

Jag är inte den rätta människan att tipsa om tv-program, för jag tittar inte speciellt mycket på tv. Jag brukar titta på nyheter och några få andra program. I övrigt blir jag bara rastlös eller supertrött av att titta på tv. Men om jag nu ska tipsa om ett program som ska visas idag får det väl bli "Veckans brott". Även om Leif GW är relativt självgod och tycker att bara han i hela världen sitter inne med sanningar, så är programmet ganska intressant. De lyckas ofta förklara knepiga omständigheter kring olika brott och fördjupar sig i saker på ett seriöst sätt, som aldrig hinns med i snabba, effektiva nyhetsrapporteringar.
Annars finns även ett avsnitt av "Vänner" i kväll. Det kan också vara charmigt underhållande.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anni

Och där var två tv-program som jag inte ser på ;-) Föredrar en film framför serier som jag alltid missar att följa upp. Kul att du hittade in till mig!

Svar: Jag kommer att titta in hos dig fler gånger!
Fia

Postat av: frktjatlund

Jag ser också veckans brott. Tisdagens höjdpunkt, skulle jag vilja säga.

Svar: Ja, det känns skönt med något som inte måste skämtas bort hela tiden.
Fia

2014-02-05 @ 15:41:58
URL: http://frktjatlund.wordpress.com
Postat av: lillsyrran

Spana in senaste serien om Sherlock Holmes!

2014-02-06 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback