Tillbaka

En dag var jag tvungen att ta ett beslut. Jag packade mina ägodelar och stängde dörren efter mig för sista gången. Lyckligtvis fanns kärleksfulla nära och kära som erbjöd sällskap, förvaring av mina flyttkartonger, sängplatser och goda måltider.
Och oväntat snabbt fick jag en ny bostad. Det var en serie slumpartade händelser som gjorde att jag på bara några dagar fick ett förstahandskontrakt på en alldeles fantastisk lägenhet med ett bra läge. Jag tror bestämt att planeterna råkade stå i ett gynnsamt läge.
Jag har knappt några möbler eller lampor, men har spanat lite på Blocket, loppisar och Ikea, och tror att det löser sig snart. 
Jag blev väldigt glad över att så många har tittat in här trots att jag har lagt mig platt ner och inte uppdaterat. Tack, vad gulliga ni är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Planeterna vill dig väl. ❤️

Svar: Det låter hoppfullt!
Fia

2014-12-07 @ 00:13:38
Postat av: Lois

😘

Svar: :)
Fia

2014-12-07 @ 07:10:15
Postat av: Anna FR

Underbart..jag blir så glad för din skull. Lycka till med allt.

Svar: Tack!
Fia

Postat av: ejmis

Kram!

Svar: Tillbakakram!
Fia

2014-12-07 @ 11:53:51
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Oj, det verkar dramatiskt. Vet inte vad som har hänt men håller tummarna för att allting ordnar sig till det bästa också hädanefter.

Svar: Tack! Jag tror verkligen att det ska ordna sig.
Fia

2014-12-07 @ 12:51:45
URL: http://mammselen.blogg.se
Postat av: Hanna

Det låter hoppfullt. Jag hoppas att det löser sig även med det som behövs nu. Kram!

Svar: Tack! Hoppas och tror att det ska bli bra.
Fia

2014-12-07 @ 15:26:32
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback