Nya saker som skänker glädje! :)

Om någon hade sagt till mig för några år sedan att jag skulle tycka att förbrukad mat som har lämnat kroppen var gulligt skulle jag tycka att den personen var lite vrickad.
Men vad händer nu då? När jag får MMS med bilder på en potta med innehåll och en lycklig unge som har presterat pottinnehållet blir jag RÖRD! Jag sitter och ler för mig själv och skicjar sedan ett entusiastisk svar med ungefär följande formulering:
"Vad roligt! Det är verkligen gulligt att hen ser så nöjd ut! Härligt! Nu kan hen vara riktigt stolt!"
 
Vad är det som har hänt? Är det jag som har blivit vrickad?

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Nä, mina barn och barnbarn bajsade guld, som små.

Svar: Åh, vad härligt! :)
Fia

Postat av: Lois

Hehe. Ja, samma som med den som skickar bilderna på avföring kanske <3

Svar: Ja, det kan finnas ett samband! :)
Fia

2014-08-06 @ 20:33:50
Postat av: Freja

hahaha, ibland blir en förundrad över sig själv!

Svar: Ja, tänk att man har oanade djup i sitt inre!
Fia

2014-08-06 @ 20:59:10
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ylva

Haha! Känner detsamma :)

Svar: Och alla är lika entusiastiska över pottorna med innehåll! :)
Fia

2014-08-06 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback