Heja Molly Sandén!

Jag har alltid tyckt att Molly Sandén har en fantastisk utstrålning och är en duktig sångerska med guld i strupen, och en mycket vacker ung kvinna. Jag har läst att hon har fått kommentarer för sitt utseende trots att hon är så snygg och faktiskt har uppträtt för att underhålla med sin sång och sin vackra röst.
Hennes protest mot elaka kommentarer om kroppen är underbar! I nya videon är hon helt naken! Det borde väl slå knockout på folk av flera anledningar!
Jag gillar den här typen av starka tjejer som blir goda förebilder för osäkra tonårstjejer!
 
 
 
Go Molly, Go!!!

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag såg den tidigare i dag, mycket bra!

Svar: Jag hoppas att många ungdomar tar till sig budskapet som hon vill förmedla.
Fia

Postat av: Anna FR

Instämmer med föregående bloggare :D Molly regerar.

Svar: Helt galet att en artist ska få sitt utseende bedömt! Och ännu galnare att folk tar sig rätten till elaka kommentarer fast hon är så fin, kommentarer som knäcker självförtroende.
Fia

2014-08-09 @ 11:59:36
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback