Nya utmaningen nummer 88: Om jag skulle hamna på platsen bredvid statsministern på ett tåg…

Först skulle jag bli förvånad, kanske rentav lite generad, och sen skulle jag tycka att det skulle vara intressant att diskutera olika samhällsfrågor. Jag skulle vilja prata om de konsekvenser olika beslut får för oss vanliga gräsrötter, och fråga om han är medveten om konsekvenserna. Jag skulle vilja veta hur de hittar information för att fatta sina beslut, och om de kan sätta sig in i hur tillvaron kan te sig för människor som kanske inte lever under så priviligierade omständigheter.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Kloka frågor. Fredrik skulle nog inte kunna svara dock.

Svar: Nej, han är ju proffs på att slingra sig!
Fia

2013-10-02 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback