Nya utmaningen nummer 79: Ett djur jag är rädd för

Jag tillhör den här klicken människor som inte är rädd för ormar, spindlar eller insekter av olika slag. Jag är heller inte rädd för fåglar eller råttor. Inte heller för katter eller hundar eller höns. Inte för älgar eller lodjur eller renar. Däremot tycker jag alltid att det är så läskigt med hamstrar. Jag tror alltid att de ska göra ett snabbt anfall och bita tag i ett av mina fingrar samtidigt som de passar på att tömma sin tarm på mig.
Och så gillar jag hästar, men är alltid lite på min vakt, för jag tror att de ska vända sitt stora ansikte mot mig och öppna sin stora mun och hugga mig i axeln med sina stora tänder. Jag kan känna lite skräck när de slänger lite med sitt huvud och drar upp sina läppar så att den jämna raden med starka, gula tänder blottas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie Hansson

"tömma sin tarm på mig"! *dör av skratt*

Postat av: irene

:)

2013-09-10 @ 19:07:26
Postat av: Yvanna

Haha! Det med hamstrar visste inte jag!
"Look, mommy. I have a new pet!"

2013-09-14 @ 01:01:29
Postat av: Yvanna

Haha! Det med hamstrar visste inte jag!
"Look, mommy. I have a new pet."

Svar: Huuu!
Fia

2013-09-14 @ 01:02:04
Postat av: Yvanna

Haha! Det med hamstrar visste inte jag!
"Look, mommy. I have a new pet."

2013-09-14 @ 01:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback