Nya utmaningen nummer 73: En människa jag verkligen litar på

Jag trodde att det skulle vara lätt att skriva något till den här rubriken, men det var faktiskt inte så himla enkelt. Jag har inte så lätt att släppa folk inpå livet, utan har gärna en distans, så att jag inte säger något jag senare kommer att ångra att jag har sagt.
Men det finns några människor som det är så lätt att nå fram till utan att man behöver ha garden uppe. Självklart gäller det mina döttrar, och deras superfina killar. Samma sak gäller mina syskon. Jag tror inte att mina syskon skulle vare sig ljuga eller fuska i spel, de är helt enkelt totalt pålitliga. Men förutom de här som känns självklara för att det är kött och blod finns det några till där jag känner total tillit. Kesokompis, Jenny (fast vi träffas på tok för sällan numera) och R:s mamma R är några av de fina människor som visar sig vara såna man kan hålla i handen när åskan går.
Det får räcka med det här, annars börjar det låta som ett tacktal på Oscarsgalan!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad fin du är mor <3

Svar: Tack!
Fia

2013-09-02 @ 21:41:23
Postat av: Lois

Kärlek!

Svar: <3
Fia

2013-09-02 @ 22:29:03
Postat av: britten

ja det är inte lätt att lita på folk idag....em handfull känner jag...

Svar: Och de är väldigt värdefulla!
Fia

Postat av: lillsyrran

Dito, kära syster.

Svar: Kram!
Fia

2013-09-03 @ 15:53:05
Postat av: Yvanna

Te snart? Te snart.

2013-09-14 @ 01:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback