Vrede - dagens sjunde dödssynd

 Ja, här gör jag inte så bra ifrån mig. Jag är filbunkstypen som inte brusar upp i första taget, så när jag blir arg är det liksom mer behärskad ilska. Jag kan bli arg på både händelser och personer, men jag är fortfarande lugn och försöker uttrycka vad som har gjort mig arg, står aldrig och skriker högt. Det finns folk som irriterar sig på att jag aldrig blir arg. Men det blir jag visst, det är bara det att jag hanterar ilska på mitt sätt.
Och idag har jag inte blivit arg på något. Än.
Jo, nu ljuger jag. Klart att jag blev arg över idiotiska saker jag läste i morgontidningen! Fast arg på ett sätt som inte skickar speciellt mycket adrenalin runt i kroppen. Jag får väl se om det dyker upp några irriterande saker under dagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback