MILF?

Jag bodde i många år på en skärgårdsö, där fästingarna satt och lurade överallt. Jag har dessutom alltid vistats mycket i naturen, och har tränat jakthundar i många, många år, vilket har givit fästingarna många chanser att hoppa på mig. Hundarna hade ofta stora läbbiga fästingar lite här och där på kroppen, så det gällde att kolla deras päls regelbundet. Trots allt detta blev jag inte fästingbiten en enda gång på all de åren.
Nu har jag tagit igen det. Nu har jag nyss plockat bort min nionde fästing inom loppet av några få veckor.
 
Är det så att man blir mer attraktiv med åren, månntro?

Kommentarer
Postat av: Ylva

:)

2013-10-15 @ 09:18:24
Postat av: Yvanna

Måste vara så, men lite läskigt ändå.

Svar: Kanske att jag kommer att vaccinera mig...
Fia

2013-10-18 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback