Mästerlig sammanfattning!

En av mina klasser hade prov i förra veckan. En elev har svarat helt underbart på uppgiften "Förklara kortfattat hur man tänker sig att livet har utvecklats på jorden" : "Först var det Big Bang som skapade allting. Sen var det en cell som utvecklades till små bakterier. Bakterier utvecklades till små fiskar. Fiskar blev till ödlor. Ödlor blev till landdjur som växte och växte till dinosaurier. Sen kom asteroiden eller meteoriden som utrotade det mesta. Sen blev apor till grottmänniskor som blev till människor. Människor förstör ozonlagret och orsakar växthuseffekten och hugger ner regnskogar." Jag kände hur jag satt och log när jag rättade det provet!

Kommentarer
Postat av: irene

Du rättade med ett BRAVO! ?

2013-10-07 @ 21:39:43
Postat av: Anna-Lena

Håller med Irene.

Postat av: Yvanna

Haha! Kortfattat och klipskt!

Svar: Suveränt!
Fia

2013-10-18 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback