Hustrubyte?

Igår slank jag in till frissan på väg hem från jobbet, och fixade utväxta slingor. När jag satt där med en massa gegga i håret kom en man fram till mig, böjde sig ner och frågade:
- Hur lång tid kommer det här att ta?
Jag visste inte vem han var, och varför han ville veta det, så jag svarade lite svävande att jag trodde att det skulle ta cirka 30 minuter och därefter några minuter till tvätt och klippning. 
Mannen nickade, spärrade upp ögonen och sa:
- Men det är ju inte du! 
Så skrattade han till och sa att alla satt och såg likadana ut på salongen, så han kände inte igen sin egen fru! Med ett kluckande skratt gick han bort till sin fru i stället och fick lite tidsangivelser av henne.
Jag satt där och skrattade en lång stund, och när jag kastade en blick mot hans fru såg jag att vi var väldigt olika! Att han kunde ta så fel fast han tittade in i mitt ansikte medan vi pratade!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hi hi ..så galet..det måste kan känts lite pinigt..men väldigt kul!!!

Postat av: lillsyrran

hihi

2013-10-08 @ 20:05:38
Postat av: Yvanna

Haha! Det är så fint att du jämt är så vänlig och att du i denna situation faktiskt svarade "jaa, trettio minuter sedan kanske lite till".

Svar: Ja, men han var så himla lik Jan Ox...!
Fia

2013-10-12 @ 13:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback