Fototriss: Min stad/by/ort

Veckans tema på fototrissen är "Min stad/by/ort"
Här kommer mina bidrag:
 Månen lyser så vackert och ger vårt hus en spännande profil
 
 Jag stod och huttrade och väntade på tunnelbanan för jag ville så gärna ha en bild där den speglade sig i vattnet. Tyvärr föll stora regndroppar som gör att det ser ut som skräp på  linsen, men det är faktiskt ljusreflektioner i dropparna i luften.
 Och vem bor här i min skog? En liten tomte kanske?
Den här veckan är det tävling där vinnaren kan vinna en övernattning på vandrarhem Castanaea

Kommentarer
Postat av: Freja

Charmiga bilder från din hemort!

Svar: Tack!
Fia

Postat av: Anna-Lena

Bor du i en ubåt? Eller i en pansarvagn?

Svar: :)
Fia

2013-11-14 @ 20:39:51
URL: http://mammselen.blogg.se
Postat av: Anna-Lena igen

Otur... du skulle ha varit två minuter tidigare :(

Svar: Jaaaaa! Det var så segt att få in bilderna! Jag satt i femton minuter och blogg.se ville inte samarbeta, så när allt till slut blev publicerat var det så att jag precis missade deadline!
Fia

2013-11-14 @ 20:43:28
Postat av: lillsyrran

Fint med fåglarna i sjön när tunnelbanan sveper förbi.

Svar: Kul att du lade märke till dem!
Fia

2013-11-14 @ 21:28:32
Postat av: Åke

Exakt charmiga bilder, fint jobbat :)

Svar: Tack!
Fia

2013-11-15 @ 05:02:33
URL: http://www.nacka144.se
Postat av: irene

det är nåt speciellt med fågelholkar

Svar: Visst är det!
Fia

2013-11-18 @ 21:08:59
Postat av: Yvanna

Snyggt!!

Svar: Hehehe!
Fia

2013-11-29 @ 01:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback