Bad hair day

Jag hade bad hair day redan igår, men tänkte att jag skulle stå ut en dag till, eftersom jag ändå skulle iväg och spela badminton idag på eftermiddagen.
Idag var håret fullständigt utan fladdriga tendenser. Jag skulle utan problem ha kunnat göra vilken håruppsättning som helst, och håret skulle ha varit fixerat utan att ett enda hårstrå skulle falla snett. Det skulle troligen även fungera att forma vilken önskad, konstfärdig figur som helst. När jag till slut tvättade håret ångrade jag nästan att jag inte hade passat på att forma till Eiffeltornet eller något annat lika elegant på skallen, för det kommer att dröja väldigt länge tills tillfället dyker upp igen.
 

Kommentarer
Postat av: Lois/ohemul

Haha. Ser framför mig hår som en figurklippt buske - typ en t-rex.

Postat av: Lois/ohemul

Haha. Ser framför mig hår som en figurklippt buske - typ en t-rex.

Svar: Inte omöjligt alls! The sky is the limit!
Fia

2013-11-10 @ 20:18:40
URL: http://ohemul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback