Utmaning dag 84: Your fave pair of shorts

Det här var desto svårare. Just nu har jag inga shorts jag tycker riktigt bra om. Jag hade flera par supersköna shorts förra sommaren, och när hösten kom insåg jag att de var så tunnslitna och urtvättade att de inte skulle hålla en säsong till, så jag kastade dem i stället för att vinterförvara dem.
Så just nu har jag ett par knallrosa shorts i bomull på mig. De är hela och rena, men saknar något för att kunna bli favoriter. Det kanske tar ett tag, man kanske måste gå in shorts på samma sätt som man gör med skor.
 
 

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Det jobbiga är när fjolårets favoritshorts inte längre passar. Förra året var jag därför smart och köpte ett par med dragsko i midjan. Passar i år också!

2013-05-18 @ 10:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback