Utmaning dag 75: You and a friend

När jag antog utmaningen att skriva ett inlägg om dagen i 100 dagar, med en given rubrik för varje dag, kändes det som om det skulle hålla på i evigheter, men nu är det genomfört till 3/4. Mammselen har redan hunnit till dag 78. Hon har verkligen skött uppdraget och har inte missat en enda dag!
 
Dagens uppdrag "You and a friend" får lösas med en bild från förra våren, då J och jag som delar mentorskapet för en klass åkte med förra årets nior till Gotland. På bilden sitter vi och njuter för fullt, med ett gäng glada, självgående elever som har det bra i största allmänhet. Kan ni se att vi sitter där och får lön?
Klicka på bilden så blir den lite större

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det där med att ni får lön samtidigt var en bra upplysning. Det skulle jag inte ha gissat.
För övrigt så kommer jag att missa några dagars utmaningar nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback