Utmaning dag 72: Your lunch

Egentligen ska det vara "A stuffed animal" idag, men jag har helt enkelt bytt plats på två uppdrag. Det passa bättre med det uppstoppade djuret i morgon, på måndag. Jag menar, hur många har daglig tillgång till mängder av uppstoppade djur på sitt jobb? Där har vi no-lärare ett klart försprång.
 
Så idag blir det "Your lunch"
 
Vet inte riktigt vad det ska bli. Jag tror faktiskt att det lutar åt tonfisk. Stekta tonfiskfiléer med tunna hemgjorda pommes frites och en god creme fraichesås med paprikapulver och franska kryddörter. Och en sallad med lök, oliver och körsbärstomater. Till det franskt lantbröd och alldeles vanligt kranvatten. Intas i solen på den inglasade balkongen.
Jag tror att det kommer ett foto så småningom.

Kommentarer
Postat av: Anna Filipendula Rudbeckia

Låter alldeles underbart..när kan jag komma? Du idag är det gott att leva..jag springer här ut o in från trädgården o fixar med en hel del massa småsaker..nu ska jag nog slå mig ned i solstolen en liiiten stund, innan jag kommer på nåt nytt projekt :) ha det bäst. Kram där på balkongen.

Postat av: kesokompis

Wow! När blir man bjuden på lunch hos dig?
Kram från sjuk sängliggande Kesokompis :(

2013-05-05 @ 10:53:50
Postat av: Anna-Lena

Låter gott. Nu blir jag hungrig.

2013-05-05 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback