Utmaning dag 68: A magazine you like

Jag har varit en hängiven läsare av Allt i Hemmet sedan jag var tio-tolv år och min äldste bror började jobba med en egen ungdomsspalt i Teknikens Värld. Eftersom det var på Åhlen&Åkerlunds förlag fick han regelbundet ta med sig tidningar hem. Och jag lusläste Allt i Hemmet. Jag var otroligt rädd om mina tidningar och sparade dem, utan ett hundöra, i sorterade årgångar. De årgångarna blev till stora travar tillsammans med andra heminredningstidningar som jag också samlade på. Eftersom jag har flyttat mer än en nomad i mitt liv har jag mer än en gång kastat eller skänkt bort mina samlade tidningar. Kanske tur att jag har flyttat så mycket, annars vet man inte hur det skulle ha sett ut i mina förråd.
Förutom olika sorters heminredningstidningar prenumererar jag även på Illustrerad Vetenskap (ett tag prenumererade jag dessutom på Illustrerad Historia). Jag tycker att det är så intressant med alla fina artiklar om olika nya och gamla rön.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad härligt med trevlig läsning! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback