Utmaning dag 34: Somewhere you would like to travel to

 Det var värst vad fort tiden går. Nu är det dags för uppdrag 34 i den utmaning jag har antagit. Idag gäller det att berätta om en plats dit jag gärna vill åka.
Det finns ingen speciell plats, faktiskt, utan jag skulle vilja ösa upp en massa pengar och få åka iväg med mina hjärtegryn som jag alltid längtar efter, och bjuda med dem på en fantastisk semester. Tyvärr har jag ingen skattkista att ösa ur, så då får det bli en annan typ av resa.
Jag älskar Paris och återvänder gärna dit över en helg för att få sniffa fransk vårluft. Eller så skulle jag vilja åka till Venedig och undersöka om Donna Leons beskrivningar av staden stämmer. Och så skulle jag vilja åka och hälsa på mina släktingar i Amerika. Och hälsa på en gammal kompis som bor i Thailand. Och det skulle vara intressant att få strosa runt i Tokyo. Eller besöka en indisk basar. 
Det finns ju så många vackra och spännande platser att besöka!

Kommentarer
Postat av: Lissen

Det finns så många platser här i världen som jag också skulle vilja besöka.
Drömmer och vill ............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback