Utmaning dag 27: Something you can´t leave your home without

Dagens utmaning blir väldigt lätt. Jag kan gå iväg på långpromenader utan väska, mobiltelefon eller plånbok. Jag kan ha varierande typer av klädsel när jag går ut. Det kan bli lite besvärligt att gå ut utan att ta med dörrnyckeln, eftersom huset är rena rama Fort Knox, och man måste ha en liten platta för att ta sig in genom porten, men det skulle gå. För jag skulle kunna stå vid porten och vänta, och smita in när någon annan öppnade.
Men det jag absolut inte skulle kunna vara utan är mina brillor. Då skulle hela världen vara suddig och allt skulle bli väldigt jobbigt. 
Så är det att vara närsynt som en bofink!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Precis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback