Utmaning dag 22: Favoritklädmärke

När det gäller dagens utmaning förväntas man väl svänga sig med en massa tjusiga märken. "Jo, jag brukar ha min Chanelklänning när jag går på premiärer" "Jag är otroligt förtjust i min lilla svarta från Dior" "På alla föräldramöten bär jag min lilla dräkt från Gucci" "Jag är sååå glad över kavajen från Emporio Armani" "Jag ville så gärna ha lite nytt och kilade in till Christian Lacroix" "Nu när våren nalkas plockar jag fram mina vårkläder från YSL" "Åhh, hur mycket är klockan? *drar upp ärmen på jackan från Gucci och kastar ett öga på Cartierklockan"
Nja, det är väl inte riktigt så. Jag hatar att stå i provrum och prova kläder, och går sällan runt och strosar i klädbutiker. Ibland när jag passerar en klädbutik kan jag få syn på något som jag blir förtjust i och då går jag in och köper plagget - oftast utan att prova det först. 
Mina favoritkläder var de stickade tröjor som min mamma försåg mig och alla andra nära och kära med. De kläderna var fyllda av kärlek och omtanke och man mår bra av såna kläder. I övrigt försöker jag mest vara hel och ren, oavsett om det innebär en Chanelblåsa eller jeans från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback