Nya utmaningen nummer 69: Något jag är stolt över att ha klarat av/genomfört

Jag är ju innerligt glad över att jag lyckades genomföra min lärarutbildning trots att jag hade två barn och många mil att pendla. Kanske hade jag inte riktigt fixat det utan all uppmuntran och stöttning på alla sätt som jag fick från min familj och mest av allt från min man.
Det kändes väldigt fint att få examensbeviset i handen och veta att det var resulatet av flera års hårt slit. 
 
Och efter det kunde jag få min tredje lilla guldklimp!
 
 

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Jag tror att dina elever också är innerligt tacksamma för att du tog lärarexamen.

Svar: Tack, vad snällt!
Fia

2013-08-28 @ 18:46:48
Postat av: Lois

Med rätta stolt! Flest poäng av alla jag känner!

Svar: Tack hjärtat!
Fia

2013-08-28 @ 19:34:59
Postat av: Anna Filipendula Rudbeckia

Du är absolut den som hittat rätt o gjort precis det du skulle. Du ska vara väldigt stolt för det. Läraryrket är tokviktigt..mycket hänger på om man har en bra lärare..så är det bara.

Tre guldklimpar är livet..:)

Svar: Tre guldklimpar är verkligen livet!
Fia

Postat av: Anna-Lena

Det gjorde du bra!

Svar: Tack!
Fia

2013-08-29 @ 16:49:09
URL: http://mammselen.blogg.se
Postat av: irene

Härligt med folk som är stolta över sitt yrke

Svar: :)
Fia

2013-08-31 @ 08:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback