Nya utmaningen nummer 68: Mina rutiner (både vettiga och knasiga)

När jag kliver upp på morgonen måste jag alltid börja med att borsta tänderna. Jag tycker inte om att äta frukost med nattsmak i munnen. Därefter hämtar jag mina glasögon som jag i egenskap av närsynt bofink alltid lägger på samma plats.
Jag kasar gärna runt i sköna raggsockor hemma, om det nu kan räknas som en rutin.
Sen har jag inte så himla många rutiner.
 
Och mina lite maniska tendenser: Jag lägger alltid mina sedlar snyggt åt samma håll i plånboken.
Jag undviker fyrkantiga brunnslock.
 
Tror att jag återkommer till det här inlägget efter min konferens...
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det verkar inte som att du lider av OCD i alla fall. Själv är jag extremt rutinbunden. Så där så att jag andra dan på semester på en ny plats redan har skapat rutiner som jag följer.

Svar: Hahaha!
Fia

Postat av: lillsyrran

Och så har du smöret ut över hela smörgåsen.
Vilken tur att du är den underbara människa du är!

Svar: Tack! Ja, just set, jag glömde nämna smöret! Lite tvångsmässigt beteende va?
Fia

2013-08-27 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback