Nya utmaningen nummer 58: Dessa tidningar/tidskrifter läser jag regelbundet

Jag läser förstås morgontidningar, tycker att det är skönt att läsa lite innan jag går till jobbet. Och så brukar jag läsa Illustrerad Vetenskap och någon gång ibland inredningstidningar för att få inspiration.
När jag går till frissan eller tandläkaren frossar jag i skvallertidningar och uppdaterar mig för att ha koll på vilka kändisar som har gift sig, skilt sig, fått barn eller har skandalkropp (för mager, för tjock, celluliter, rynkor, fixade näsor, bröst eller tänder). Det värsta är att det ofta är ganska gamla tidningar, så det är inte så troligt att de är gifta eller skilda längre. Och de kändisar som hade celluliter kan ju ha hunnit fixa det med en mirakeloperation, de som var för magra kan ha ätit upp sig, och de som var för tjocka kan ha bantat bort sina extarkilon.
 
Men utöver det kan jag inte komma på några tidningar som jag läser regelbundet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback