Utmaning dag 47: Fave childhood toy

Idag ska jag berätta om min barndoms favoritleksak. Jag hade ingen speciell leksak som jag var mer förtjust i än andra. Vi hade Lego, modelljärnvägar, ritblock, dockor och bilar och allt var ganska roligt.
Det jag tyckte allra mest om var nog klättrträden, läskiga berget ("Valberget") och gräsmattor att hjula och gå på händer på.
Jo, nu kom jag på vad jag tyckte mest om! Förutom att hoppa hopprep och twist älskade jag att bolla. Jag bollade med tennisbollar, men även med apelsiner, hårborstar, ägg (både råa och kokta), flaskor och allt möjligt som kom i min väg. När jag hade tränat som mest intensivt kunde jag bolla med 4-5 bollar utan att tappa dem, men den förmågan försvinner ganska snabbt när man inte aktiverar den. Nu kan jag knappt bolla med tre bollar.
 
Kesokompis och jag lekte magiskt roliga lekar, men jag har inget minne av några speciella leksaker, utan det mest magiska fanns nog i våra huvuden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback