Utmaning dag 41: Your best feature

Dagens utmaning blir ju lite knepig. Det är svårt att berätta om sin egen bästa egenskap. Jag får väl beskriva den egenskap jag själv har störst nytta av, och det är att jag har ett väldigt stort tålamod så jag är ganska lugn och blir inte så lätt arg. Jag kan självklart tycka att folk beter sig dumt, eller att det händer onödiga saker, men jag brukar inte brusa upp då. Jag har även nytta av mitt tålamod i undervisningssituationer då elever behöver ta tid på sig. 
Det är alltså jag själv och mitt hjärta/blodtryck som har mest nytta av den här egenskapen.Det finns säkert människor i min omgivning som retar sig på att jag är som en filbunke, de skulle hellre vilja ha kraftigare reaktioner.
 
Hoppa gärna på den här utmaningen som sträcker sig över 100 dagar, med ett inlägg per dag med given rubrik.
Läs hur Mammselen tolkar uppdragen.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

De som du, rättmätigt, blivit arg på tycker nog inte du är en filbunke ;-)

Svar: :-)
Fia

2013-04-09 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback