Jag ska bli otrogen!

Ja, så är det! Jag har haft samma gamla bank ända sedan jag var 17 år, och där har jag troget satt in och tagit ut min lön, sparat mina korvören på ett separat sparkonto, och gjort alla tänkbara bankärenden. Nu har jag rannsakat mig själv och inser att det är löjligt låg ränta på sparkontot, så nu har jag kontaktat en annan sparbank med bättre ränta, och där ska jag sätta in mina surt förvärvade korvören, så fort jag har gjort slut med min nuvarande bank.
Tänk att snöd pengahunger kan vinna över mångårig lojalitet!!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Helt rätt! Bankerna behöver pressas av oss kunder. Jag har också börjat vara trogen.

2012-03-03 @ 10:17:26
Postat av: Anonym

Töntigt.

2012-03-03 @ 17:56:54
Postat av: Tompa

Lojalitet i bankvärlden finns enbart hos kunderna, Bankerna sköter pengahungern.

2012-03-04 @ 06:51:15
Postat av: Den som spar han har

Som tur är finns det banker som erbjuder högre ränta än "storbankerna" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback