Ont i magen

Jag ränner inte precis hos läkare stup i kvarten. Mitt senaste läkarbesök var för ett tag sen...kanske tio år sedan eller så...Jag tycker helt enkelt inte om att gå till doktorn och hittar på tusen ursäkter för att slippa.

Nu har jag gått omkring och haft lite ont i magen ett tag. Eller lite ont i magen kanske inte är rätt sätt att beskriva det. Jag har haft ganska ont. Eller ganska mycket. Eller egentligen väldigt mycket. Ärligt talat har jag haft djävulskt ont.
Det tog emot, men till slut insåg även jag att jag var tvungen att söka läkare för att kolla varför det gör så ont. Läkaren gjorde en undersökning och frågade hur länge jag hade gått omkring på det här viset. När jag berättade hur lång tid det handlar om tittade hon lite undrande på mig. Nu väntar jag på att få en kallelse till gastroskopi.
Hur ska man lyckas svälja ner slangen utan att hulka?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Man blir duktig bedövad i halsen. Men det är tyvärr ingen höjdare att genomgå iallafall :-/ Hoppas du blir bättre snart!

Postat av: lillsyrran

Bra att du kom iväg till läkare! Undersökningen är ingen höjdare, vill man kan man göra den under narkos.

2011-01-15 @ 18:59:07
Postat av: Anna-Lena

Jag tror inte heller att en gastroskopi är särskilt angenäm att genomgå...

men nog fixar du det.

Lycka till.

2011-01-15 @ 22:16:47
Postat av: Ester

Men Fia, vad jobbigt för dig! Hoppas på bättring.

Kram!

2011-01-17 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback