Modeomedveten

Jag satt på bussen när en tuff kille i en rolig keps klev på. Det var liksom en stickad toppluva där det fanns ett instoppat kepsbrätte. Jättetufft, tänkte jag, och bestämde mig för att skriva på min blogg om den roliga huvudbonaden. Jag tyckte att det var så fiffigt att kombinera keps och toppluva.
När jag nu var uppmärksammad på den typen av huvudbonad upptäckte jag att det var många unga killar som hade den typen av keps/toppluva. Och medelålders män. Och äldre män. Och äldre kvinnor. Och yngre kvinnor.
I själva verket är det nästan den vanligaste sortens mössa folk har på sig den här vintern. Hur länge har den varit så här vanlig? Några månader? Hela vintern? Flera år?

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Stort GRATTIS! Inte för att du har upptäckt kepsmössorna utan för att du fyller år.

2011-01-18 @ 11:48:59
Postat av: Anna-Lena

Det har jag ingen aaaaaaaaaaanning om.



Grattis, från mig också!

Postat av: frktjatlund

Mitt ena barnbarn har också en sån.

2011-01-18 @ 21:52:31
URL: http://frktjatlund.wordpress.com
Postat av: vicktoria

Härliga Du <3



Grattis!

2011-01-18 @ 23:52:41
URL: http://vick2ria.bkogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback