Lösviktsgodis

Jag fastnade i lösviktsgodisträsket igår, och kände ett tvång att köpa lite plockgodis för att överleva en stund till. När jag står där och plockar försöker jag alltid förtränga allt jag har hört om ingredienserna, ni vet allt om kotarmar och annat äckligt man hör talas om.
Igår hittade jag i alla fall en trevlig nyhet. Jag har ätit både lakritsbåtar och hallonbåtar tidigare och tycker att det är ok, men inte det godaste som finns, men igår hittade jag päronbåtar. Smakade riktigt bra och kändes som en fräsch nyhet.

Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Päronsmak låter inte dumt alls.

De måste jag testa! :-)

Postat av: Anna ....tassar in..

Ja himmel det gäller att ha ett överlevnads-kit med sig vartän man drar fram..man vet aldrig när en päronbåt kan vara precis den skillnad mellan liv o -------... vad ingredienserna beträffar jag lite av expert på det now a days..men jag tiger som muren..jag tänker inte berätta..vad du just satt i dig....

2011-12-28 @ 15:05:28
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ejmis

Svar: Vi har hinkat upp vatten ur brunnen och kört hem med traktorn. Djur utan vatten är ju en omöjlighet. Skönt att det nu kommer ur kranen igen. =)

2011-12-28 @ 23:58:17
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback